Tago Mago sucks!

Pe la inceputurile internetului un prieten mi-a dat un sfat: daca vrei sa vezi pe internet si partile nasoale despre cineva sau ceva, scrie numele aceluia urmat de 'sucks'. Pe atunci internetul era dominat de obiceiurile poporului care l-a inventat si de aceea functiona foarte bine treaba asta. Astazi nu am ai incercat aceasta metoda insa am acum ocazia sa o testez.
Prin Septembrie 2010 anuntam si eu ca se deschide un nou club in Bucuresti. Era vorba de Tago Mago iar la ora aceea nu stiam decat ce puteam vedea in norc.ro : ca s-a deschis intr-o vila in centru, vila care atunci cand au trecut cei de la NORC era cu un afis mare 'De inchiriat'.



Apoi am aflat de la un prieten ca de fapt clubul apartine unei fosta parti a asociatilor care detin si Club Control dar, spunea el, nu este la fel de cool ca si Control pentru ca muzica nu este la fel de buna.
Saptamana aceasta am ajuns si noi in Tago Mago. Deceptie de la intrare: trepte acoperite cu linoleum, pereti spoiti anapoda, fara niciun stil. Aglomeratie de oameni care nu stiau ce sa faca: sa intre, sa iasa, sa mai stea putin. O atmosfera de plecare.
In mansarda nu se intampla nimic. Parea ca s-a intamplat ceva, candva, dupa resturile de diverse de pe jos. La parter lumea consuma bauturi pentru ca la ora 00.00 bucataria era inchisa de ceva timp. Lumini oribile de becuri economice, pereti verzi cu ...nimic. Ventilator amplasat direct pe gem (spart) ca la cantinele din provincie.
Beri 'acordate' la pret cu zona (centru!), nu si cu conditiile din interior.
OK, ce ceaiuri aveti? Urmat de un raspuns pe care il cunoastem ca pe o inregistrare de la toate locurile care habar nu au ce este un ceai dar vand fitze: negru, verde, de lamaie sau fructe de padure. Dar un ceai de plante nu aveti? Nuuu, imi pare rau dar noi nu servim ceaiuri medicinale.
Baiatul amabil, pacat ca nu avea cu ce.
Am consumat rapid si am plecat repede.

Comentarii